keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Are you a Belieber?

Voi pyhä jysäys... piti eilen käydä hoitamassa asioita keskustassa ja käydä moikkaamassa Suomi poikia Karl Johanin Egonissa päivällä, jäipä käymättä. Mulla ei ollu eilen vielä mitään hajua siitä mitä täällä on menossa kun kävelin kaikessa rauhassa Jukka Poikaa mp3 soittimesta fiilistellen keskustaa kohti. Kun pääsin kuninkaan linnan puistosta Karl Johanille, multa loksahti kirjaimellisesti suu auki. Kiljuvia hysteerisiä teinejä parveili Grand Hotellin edessä ja pitkin Karl Johania. Seisoin varmaan 15 minuuttia tuijottamassa aivot raksuttaen että What the...? Pääsin kuitenkin luikkimaan sen hysteerisen kiljuvan massan ohi ja siinä tajusin että jokaisella lukee Justin Bieber jossain kohtaa kehoa. Eli siis Justin Bieber mitä ilmeisimmin on sitten täällä :D

Illalla sitte VG:stä luin että kyllä, tottahan tuo. Paitsi että tyttöraukat parveilivat aivan väärän hotellin edustalla. Vähän tuli sääli.
Tänään olin jo ehtiny unohtamaan koko Bieberin kun lähdin kämppiksen kanssa samaa matkaa keskustaan kun se meni töihin. Piti mennä verotoimistossa käymään. Ja APUA, se sama hyvteerinen ja kiljuva massa parveili tänään Oslo S:llä. Kävin verotoimistossa ja takas tullessa se ihmismäärä oli vaan lisääntyny. Jäin sitte mielenkiinnosta sivummalle seuraamaan hetkeks. Voi tyttöraukkoja kun ei ne meinannu nahoissaan pysyä kun jotain ihan tuntemattomia ihmisiä kävi vilkuttelemassa Grand Central Hotellin ikkunoista Bieber juliste kädessä :DDD ai että mua hymyilytti. Miks ei itekkin vois olla vielä teini ja uskoo siihen ikuiseen rakkauteen ja avioliittoon Nick Carterin kanssa :D

No mutta, se siitä. Mun räkätauti on historiaa, vähän vielä yskittää mut oon hengissä kuitenki. Ja tänään on taas viikon paras päivä kun saa upota Proteuksen soundien mukana Dark Siden maailmaan taas kahdeks tunniks. Se on mun Justin Bieber. En kyllä Harrin takia koskaan ulkona öitäni viettäis keikkaa oottamassa, ei pahalla :D

Hitto mun kirjotukset on tylsiä, tai sitte mun elämä on tylsä :D tiedä siitä sitte. Tää jatkaa nyt vielä hiukan lukemista ennen mun viikon kohokohtaa <3

Jatkakaa!

Peace
-P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti